4-Г клас КЗ "Вінницький ліцей №6"
Вітаю усіх учасників навчального процесу нашого класу
Сторінки
Головна сторінка
Розклад уроків
Дистанційне навчання
Методична скарбничка учителя
Олімпіадний рух
Проєкт "Від давнини до сьогодення"
Декадник толерантності.
Декадник толерантності. Кольоровий тиждень
Повторюємо та узагальнюємо знання. Українська мова
Математика. Закріплення.
21 квітня - 24 квітня
Тема тижня:
"Веселка"
Дослідницькі / проблемні запитання
Як з’являється веселка?
Які кольори є у веселці?
Що спільного між словами “веселка” та “весело”?
Завдання 30-го тижня
Навчити спостерігати явища природи та аналізувати результати спостережень.
Формувати первинні уявлення про світло і колір.
Допомогти створити просту модель веселки.
Розвивати мислення, мовлення, уяву, увагу, пам’ять, творчі здібності.
Навчати висловлювати свою думку, уважно слухати співрозмовника, взаємодіяти з однокласниками/однокласницями.
Очікувані результати навчання
Наприкінці 30-го тижня учні
знатимуть
:
умови виникнення веселки;
послідовність розташування кольорів веселки;
вмітимуть
:
створювати модель веселки;
виконувати досліди та практичні роботи, пов’язані з райдугою;
використовувати прийоми запам’ятовування кольорів веселки;
краще розуміти зміст текстів про природу;
уважно слухати одне одного в умовах безпосереднього спілкування.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Новіша публікація
Старіша публікація
Головна сторінка
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
(без назви)
П'ятниця 15 травня № Предмет Теоритичний матеріал Практичні завдан...
(без назви)
ІІІ Всеукраїнський відкритий марафон з української мови
Щиро вітаю Лещенка Артема з зайнятим другим місцем у ІІІ Всеукраїнському відкритому марафоні з української мови!!! Щиро вітаю Ольшевського ...
Немає коментарів:
Дописати коментар