Запишіть каліграфічно число, яке має 7 тисяч 2 десятка та 3 одиниці.
Виконай усно завдання № 368.
Прочитай уважно задачу № 364 та виконай.
Виконай перетворення іменованих чисел № 369.
Обчисли кругові вирази № 370.
Обчисли письмово № 371.
Прочитай задачу, переглянь короткий запис № 373 та виконай задачу.
Виконай геометричне завдання № 374.
Домашнє завдання: № 372, 375, 376
Українська мова
Виконай завдання з картки.
ПРИСЛІВНИК
1.Серед поданих частин мови випиши прислівник:
Веселий, сьогодні, співає, слива, сім.
2.Закінчи правило:
Прислівники відповідають на питання …
3.Від поданих іменників утвори прислівники:
День – _________________________________________
Ранок – ________________________________________
Вечір – ________________________________________
Місяць – _______________________________________
4.З кожної поданої групи слів склади речення і запиши. Прислівники підкресли.
А) ліс, попереду, темний, виднівся.
Б) стрічкою, ззаду, вилася, синьою, річка.
В) праворуч, пшениця, від, жовтіла, дороги.
Г) висока, ліворуч, кукурудза, стіною, стояла.
5.В кожний стовпчик запиши по два прислівника.
Де? Як? Коли?
Виконай вправу 126
Проведи мовне дослідження.
Закріпи отримані знання, виконай вправу 127
Пригадай будову слова та розбери за будовою такі слова:
Домашнє завдання: с. 62-65 читати текст "Найда", склади план.
Мистецтво
Розкажіть, як весна змінює зиму, як потроху зникає сніг,
теплішає, змінюється земля, дерева, починають розквітати такі довгоочікувані квіти…
Погляньмо уважно на пташок. Як їх змінює весна?
Пригадайте, як пташки весело цвірінькають, зустрічаючи весну. Як пташки
змінюють свій вигляд? Як змінюються їхні рухи? Їхні голоси?
Уявіть, що ви пташки, і привітайтеся з весною! Як передати пташину радість
приходу весни?
Коли художники створюють натюрморти, пейзажі та портрети, то зображують нерухомі обʼєкти, а от художники-анімалісти прагнуть передати рух тварин. Так картини виходять цікавішими. До того ж тварини не вміють позувати.
Передати рух у картинах дуже складно, але сучасному американському художнику
Джею Джонсону це вдається напрочуд гарно. Він багато фотографує і втілює у живописі деякі ефекти, що бачить на світлинах.
Чи намагалися ви коли-небудь зобразити людей чи тварин у русі? А, можливо,
вам доводилося зображувати рослини, які колише вітер? Тоді ви знаєте, наскільки
це складно, як важливо упіймати рух у застиглому зображенні так, щоб глядач повірив
у нього, зміг його описати, продовжити…
А чи складно рух сфотографувати? Спробуйте це зробити — сфотографувати повільні
та стрімкі рухи, ледь помітні, плавні та рвучкі. Що виходить на світлинах? Чи завжди вдається
упіймати чітке зображення? Та чи потрібно це? Можливо, нечіткі контури краще передають
рухи?
Можливо, приблизно так розмірковував американський художник Джей Джонсон,
коли намагався передати рух фарбами на полотні. Роздивись одну з його картин — “Політ”. Подивись, як художник зобразив рух пташки: це ніби світлина, на якій не вдалося зафіксувати кадр, тому фотоапарат відобразив одразу кілька стадій руху крила. На картині художнику дивовижним чином вдалося, не промальовуючи чітко деталей, зобразити настрій весни: він у русі пташки, барвах картини…
Математика усно. № 314 Повторення вивченого матеріалу № 315 Знайди значення виразів. Виконай кожну дію письмово. Пригадай, як називаються компоненти при відніманні та діленні, як знайти невідоме зменшуване? Як знайти невідоме ділене? Розв'яжи рівняння. № 316
Робота біля дошки № 317
Виконай завдання на чернетці. Перевір та перепиши у зошит.
Домашнє завдання. підр. с. 53, № 320, 321, 322
Українська мова
Підготуй підручник с. 41-42 та робочий зошит.
Прочитай вірш "У лісі" Ю. Турчини
Випиши виділені слова. Постав у них наголос. Визнач їх час, число та особу.
Виконай вправу 81 (1, 2) та 82 (1, 2), 86, 87, 88
Домашнє завдання: вправа 89
Мистецтво
Коли хочеш ти читати,
То мене повинен знати.
А коли мене не знаєш,
Нічого не прочитаєш.
Ви
правильно здогадалися, що мова на уроці піде про графічне зображення та
написання літер. А зараз я пропоную вам переглянути фрагмент фільму “Графіка.
Виражальні можливості графіки.” , де героями є наші знайомі пан Олівець та пані
Фарба.
За допомогою друкарських машин в світі з’явилося багато друкованих книжок, малюнків.
Вперше друкована книга в Україні з’явилася у другій половині XVI століття, а до цього книги були рукописні.
Переписування книг – це була дуже клопітка, виснажлива робота. На одну книгу йшло дуже багато часу: і рік, і більше.
Старовинні книги майстри - каліграфи виписували спеціальними паличками або гусячим пером. Книжки прикрашали буквицею – початковою літерою першого слова. Багато видатних майстрів з перших літер свого імені й прізвища складали своєрідну композицію. Таку композицію називають монограмою. Нею митці та художники позначають свої картини. Це є своєрідний підпис.
А зараз ми познайомимося з творчістю талановитого українського митця Георгія Нарбута.
Народився Георгій Іванович Нарбут 9 березня 1886 році на хуторі Нарбутівка , поблизу Глухова ( тепер Сумської області). Батько належав до давнього дворянського роду і був людиною освіченою.
Бажання малювати пробудилося у Георгія з раннього дитинства. А ще хлопець вирізував з обгорткового паперу різні силуети і наклеював їх на картон.
Він виконав п’ятнадцять аркушів до Української абетки .На основі шрифтів стародрукованих книг Нарбут створив новий шрифт , який згодом назвали “нарбутівським”.
Білі та чорні силуети, чіткі лінії, штрихування,-усі можливості графічної техніки вигадливо і зі смаком поєдналися в кожному з аркушів. Заголовні літери цілком своєрідні .Їх по дві: праворуч- гранично проста з чіткими обрисами і стрункими пропорціями, а ліворуч-грайлива, пишна, сплетена з рослинних мотивів. Георгій Нарбут був професором, очолював графічну майстерню в 1919 році став ректором Української академії мистецтв . Він помер у 1920 році від тифу, йому було 35 років.
Творча робота.
Створіть літеру-ініціал свого
імені або монограму зі своїх ініціалів. Також ви можете обрати слово за власним вибором. Наприклад: Україна.
Бажаю успіху!!!
20 лютого
ЯДС
Вправа “Фантазуй”
Уявіть, що ви прийшли до школи, а замість неї стоїть космічний корабель. Як ви гадаєте, що може статися? Пофантазуйте і розкажіть.
Повідомлення теми уроку
Сьогодні ми спробуємо побувати там, де ще не було й сліду людини. Дізнаємося, що в космосі досі є загадкою для вчених, та побуваємо у незвичному кінотеатрі. Тож пристебніть паски безпеки, ми вирушаємо!
Перегляд трейлера фільму “Вояджер. Подорож у нескінченність”
Пропоную вам на декілька хвилин уявити політ на космічному кораблі.
Які емоції у вас виникли під час віртуального польоту?
Що ви собі уявляли під час цієї подорожі? Можливо, про щось фантазували?
Вправа “Мовні зірочки”
Подорожуючи космічними просторами, можна побачити мерехтіння зірочок. Запаліть зірочки: спишіть слова, вставляючи пропущені букви або апостроф. Визначте, до якої частини мови належить кожне слово.
Літн✷ого, відлу✷я, колодяз✷,
опен✷ок, лата✷я, план✷тарій,
с✷рпневий, в✷чірній, аст✷ро✷д,
мал✷овничий, т✷охкати, сузір✷я
Знайдіть слова, що стосуються теми “Космос”. Назвіть їх. Поясніть свій вибір. Якими “космічними” словами можна доповнити ваш перелік?
Складіть і запишіть речення із одним словом на вибір.
Чорна діра — це область простору, в якій гравітаційне тяжіння настільки сильне, що ні речовина, ані навіть світло не можуть цю область покинути.
Вправа “2 факти”
Перегляньте відео про чорні діри і запишіть у друкований зошит 2 факти, які зацікавили вас найбільше (зош., с. 22, завд. 4).
Домашнє завдання
Прочитайте початок казки Марії Солтис-Смирнової “Як комета космосом подорожувала”. Придумайте продовження і запишіть його. Намалюйте ілюстрацію (зош., с. 22, завд. 5).
Математика
Математика усно. № 305
Обчисли "ланцюжок" виразів і дізнайся протяжність території України із заходу на схід. Обчисліть протяжність території України з півночі на південь.
Пригадай формули знаходження швидкості, відстані та часу!
Виконай завдання.
Домашнє завдання. № 312, 313
17 лютого
Тема дня. Які об’єкти є у Всесвіті?
ЯДС
Вправа “Так, ні”
Прочитайте твердження і визначте, які серед них істинні, а які — хибні. Хибні твердження перетворіть на істинні.
Земля має форму кулі.
Наша галактика — Чумацький шлях.
У центрі Землі — мантія.
Місяць — супутник планети Земля
Протягом місяця ми з вами дізналися багато цікавого про Всесвіт, галактики, планети, зорі. Ми знаємо, що Сонце існує понад чотири з половиною мільярди років. А як ви гадаєте, скільки років Всесвіту? Він старший за Сонце чи молодший?
Дізнатися відповідь на це запитання нам допоможуть Кирило та Буся. Гайда з ними у захопливу космічну подорож!
Робота над уривком “День народження Всесвіту”. Читання уривка (підр., с. 44)
Чому Буся тримала в руці повітряну кульку?
Як Буся пояснила своєму другові, що таке Всесвіт? Розкажіть.
Що таке Великий вибух? Як він описаний у пригоді?
Як ви собі уявляєте великий вибух? Опишіть.
Як закінчується уривок? Чому автор завершив його саме так?
Чого вас навчили пригоди Кирила і Бусі?
Вправа “Розкажи”
Яке відкриття для себе ви зробили, читаючи пригоду? Розкажіть.
Я ДЛЯ СЕБЕ ВІДКРИЛА / ВІДКРИВ, ЩО…
Вправа “Істинні, хибні”
Пригадайте зміст прочитаного уривка. Визначте, які висловлювання істинні, а які — хибні (зош., с. 20, завд. 1).
Повторіть дослід, за допомогою якого Буся показала, як розширюється Всесвіт. Чи цей процес уже завершився? Прочитайте (підр., с. 45, завд. 3).
Вправа “Дай пораду”
Марічка довідалася, що в її однокласниці Віки день народження. Дівчинка вирішила написати їй ось таке привітання. Якої помилки припустилася Марічка? Сформулюйте поради, що допоможуть їй удосконалити вітання (підр., с. 45, завд. 4).
Вправа “Мій день народження”
А коли у вас день народження? Вкажіть дату, коли ви з’явилися на світ (день, місяць, рік). Числа запишіть словами (зош., с. 20, завд. 2).
Вправа “Довідайся, що…”
Віка на свій день народження отримала від однокласниці Марічки подарунок. Довідайтеся, який саме. Для цього відрахуйте у першому верхньому рядку зліва направо 2 клітинки. Від цієї клітинки відрахуйте ще 4 клітинки вниз. Поставте точку. “Рухайтеся” клітинками у вказаних далі напрямках, зображуючи цей рух лініями (зош., с. 20, завд. 3).
Чи довідалися ви, який подарунок отримала Віка?
Рефлексія
З яким настроєм ви закінчуєте урок?
Які нові таємниці відкрили?
Про що розкажете близьким / друзям?
Математика
Напиши математичний диктант № 297.
Виконати приклади № 298 самостійно.
Пригадай, як називаються компоненти при дії додавання, віднімання, множення та ділення.
Прочитай вірш впр. 75. Визнач головну думку твору.
Виконай мовне дослідження впр. 76. Крок 1 - запиши у зошит.
Розглянь уважно таблицю впр.77. Прочитай та запам'ятай правило.
Виконай письмово впр. 78.
Спиши прислів’я, розкриваючи дужки. Визначити час, число, особу дієслів.
Ниточка (довести) до клубочка. Робота сама за себе (сказати).
Спиши речення. Підкресли основу – підмет і присудок.
З давніх часів люди поселялися в тих місцях, де є вода. Усі великі міста розташовані поблизу джерел води. Тому водойми, з яких беруть воду для населених пунктів, слід охороняти. Якщо таке джерело забрудниться, то мільйони людей можуть залишитися без води. Бережи воду, яка тече з водопровідного крана, хлюпочеться у річках і джерелах.
Планета Земля дивує нас своєю красою, різноманітністю природи та безліччю чудес. Але не завжди ми маємо час замислитися над тим, як з’явилася вся ця краса, як все це працює і за скільки років Земля стала такою, якою вона є зараз. Протягом декількох уроків ми будемо досліджувати, знайомитися, дізнаватися нове про нашу домівку — планету Земля.
Вправа “Доведи”
Прочитайте, як поетеса Віра Правоторова описала планету, на якій ми живемо. У чому унікальність Землі? Свою відповідь підтвердьте цитатами з тексту (підр., с. 40, завд. 1).
Перегляд відео “Цікаві факти про Землю”
Наша планета Земля приховує в собі мільйони цікавих фактів. Деякі з них ви можете дізнатися з відео: як і з чого утворилася планета, як вона змінювалася протягом мільйонів років і як так вийшло, що доба триває 24 години, а рік — 365 днів. І ще багато цікавинок! До речі, не забувайте записати цікаві та невідомі для вас факти до зошита, під час перегляду відео.
Чи були факти про Землю, які ви вже знали?
Що нового ви дізналися про нашу планету з цього відео?
Які факти вас здивували / зацікавили?
Про що захотілося дізнатися більше?
Вправа “Доповни міркування”
Четвертокласники обговорювали унікальність планети Земля. Доповніть їхні міркування власними (зош., с. 18, завд. 1).
Рефлексія
З яким настроєм ви закінчуєте урок?
Чим вас зацікавив сьогоднішній урок?
Про що захотілося дізнатися більше?
Вправа “Смс-повідомлення”
Пропоную вам написати смс-повідомлення своїм друзям чи рідним про те, що нового і цікавого ви дізналися з нашої сьогоднішньої подорожі.
Домашнє завдання. Підручник с. 28, № 172, 173, 176
Українська мова
Вправа “Асоціативний кущ”
Які асоціації у вас викликає слово “космос”?
Досліджуємо медіа. Редагуємо текст
Прочитайте завдання вправи.
Прочитайте нотатки Пишеняти.
Як вважаєте, які два із запропонованих тверджень є хибними?
Робота з підручником (Підр.
с. 24, впр. 40-41)
Прочитай вірш
подумки, добери заголовок до вірша.
Випиши виділені
дієслова з вірша. Як їх називають? Доповни ряд ще декількома.
Мистецтво
Перегляньте відео.
Як називається наша галактика?
Якої вона форми? На що схожа?
Що нового ви дізналися про галактики?
Яка інформація вас вразила / здивувала?
Які факти були несподіваними?
Які ще назви має наша галактика?
Творча робота
Зобразіть, як ви уявляєте нашу галактику, використавши матеріали на власний вибір: пастель, фольгу, блискітки, підфарбовану гуашшю сіль тощо
30 січня
Тема місяця. Світ невідомий
Цього місяця ми “вийдемо” за межі Землі та дізнаємось багато цікавого та нового про Всесвіт, а допоможе нам в цьому книжка “Дівчинка з темної матерії” Кирила Безкоровайного.
Відкрий посібник (Дидактичний матеріал) на сторінці 62, виконай завдання: Картка 43, задача 2, завдання 2, 3, 5.
Українська мова
Підготуй зошит та підручник с. 19-21
Запиши словникове слово
ЩОГОДИНИ
Виконай звуко-буквенний аналіз цього слова. Добери спільнокореневі слова. Склади речення з даним словом. Визнач годовні члени речення.
Розгадай слово
Склади сенкан зі словом реклама
Без реклами важко уявити наше життя. Вчені вважають, що вперше реклама з’явилася в часи Стародавнього Єгипту та Риму. Оголошення про продаж рабів писали на стінах будинків.
Згодом з’явилися спеціальні стіни. А коли почали друкувати газети, серед іншого там була й реклама.
Прочитай текств вправи 33. Дай відповіді на запитання.
Пам’ятайте, що рекламний текст повинен бути коротким, пізнавальним. Варто показати перевагу рекламованого продукту над іншими аналогічними продуктами. Споживачам завжди запам’ятовується фраза (слоган), якою, як правило, закінчується рекламний текст.
Домашнє завдання: виконай 4 приклади з роздруківки ПОП-ІТ, підручник с. 13, № 71, 72
Українська мова
Підготуй зошит та підручник с. 14-15
Прочитай вірш "У бібліотеці", які відчуття у тебе виникли?
Дай відповіді на запитання впр. 21(2)
Запиши речення з цим числівником та знайди граматичну основу речення.
Виконай вправу 33.
ЯДС
Сьогодні ми продовжимо подорож світом мікроорганізмів. Дізнаємося нові цікаві факти про бактерії, а ще побудуємо будиночки для них.
Творча робота “Будиночок для бактерій”
Лілі подружилася з вірусами, а Міріам та Сергій придумали захопливу гру… з бактеріями! Звісно, не зі справжніми. Діти створили їх із підручного матеріалу і побудували для них затишний будиночок. Створіть іграшкову оселю для своїх улюблених персонажів, користуючись підказками.
Пригадайте, яких правил користування ножицями та клеєм ви маєте дотримуватися під час виконання роботи.
Подивіться відеоінструкцію “Створення будиночка для бактерій”.
Намалюй картину за власним задумом у стилі манімалізму.
16 січня
Тема тижня. ПРИГОДА 2. Робота мрії для кожного вірусу
Проблемне питання. Що таке вакцини?
ЯДС
Відновіть та прочитайте слова.
Як ви гадаєте, чому саме ці слова були зашифровані?
Чи пов’язані ці слова з темою, яку ми вивчаємо? Які слова підказують тему сьогоднішнього уроку?
Повідомлення теми уроку
Пригадайте, з ким ми подорожуємо темою “Світ невидимий”.
Чи хочеться вам дізнатися, що ж буде далі з вірусами та Лілі, які на них чекають пригоди? Тоді разом із Лілі та її новими друзями ми продовжимо відкривати цікавий світ мікроорганізмів. Сьогодні ми прочитаємо, чи є у вірусів мрія і яка саме?
Опрацювання уривку “Робота мрії для кожного вірусу”
Про що мрієш ти?
Як ви гадаєте, чи є мрії у вірусів? Про що вони можуть мріяти?
Спробуйте передбачити, про що йтиметься в уривку.
Прочитай пригоду другу. Робота мрії для кожного вірусу. Підручник с. 14
Чи справдилися ваші передбачення?
Що запропонувала Лілі вірусам?
Про що розповіли віруси дівчинці?
Який вихід знайшла Лілі? Як ви вважаєте, чи правильно вчинила дівчинка? Чому?
Про які мікроорганізми, крім вірусів, згадується в тексті пригоди? Назвіть їх.
Яка інформація в уривку вас зацікавила / здивувала?
Про що вам захотілося дізнатися більше?
Який епізод твору вас найбільше вразив / схвилював? Чому?
Чи мрієте ви про те саме, що й персонажі-віруси? Чи можуть бути в людей такі самі мрії, як у них? Як ви думаєте, чому?
Вправа “З’єднай”
З’єднайте лініями імена персонажів оповідання та їхні репліки (зош., с. 7, завд. 1).
Уявіть, що віруси вміють говорити. Яку історію вони могли б вам розповісти? Запишіть та проілюструйте (зош., с. 7, завд. 3).
Чому, на вашу думку, віруси з оповідання вирішили змінити своє життя? Що вони для цього зробили? Підтвердьте свою відповідь словами з тексту (підр., с. 15, завд. 4).
Вправа “Визнач і запиши”
Клим теж захотів змінити своє життя. Хлопчик поставив собі за мету щоранку гуляти зі своїм песиком. Спочатку він записав цю мету на аркуші паперу. Потім сам собі поставив запитання і відповів на них, а тоді приклеїв аркуш на видному місці (підр., с. 15, завд. 5).
Визначте для себе мету і ви. Запишіть її. Поставте собі запитання і спробуйте на них відповісти.
Рефлексія
З яким настроєм ви закінчуєте урок?
Що вас сьогодні здивувало?
Як гадаєте, що з вивченого на уроці вам найбільше знадобиться у повсякденному житті?
Про що ви розкажете рідним?
Математика
Виконай № 47, 49, 50 підручника
Домашнє завдання: дидактичний матеріал с. 19, ІІ варіант, задача 2, завдання 2, 3, 4
Проблемне питання. Що таке віруси і як вони спричиняють хвороби?
ЯДС
Підготуй підручник - с. 6-8 та зошит с. 5
Вправа “Істинні, хибні”
Пригадайте уривок, який ви читали. Визначте істинні твердження. Хибні перетворіть на істинні.
Лілі хворіє і ходить гуляти.
Віруси оселяються в організмах людей.
Нові знайомі Лілі розсілися на стільчиках.
Кікі — вірус кору.
Вірус грипу дівчинка принесла з айкідо.
Повідомлення теми уроку
Віруси — наші постійні супутники від дня народження і впродовж усього життя. Разом із Лілі ми дізнаємося, чому віруси — це особлива форма життя, яка наука досліджує віруси та як віруси розповсюджуються.
Перегляд відео “Що таке вірус?”
Що нового ви дізналися про віруси?
Що було зрозумілим, а що не дуже?
Які запитання у вас виникли?
Можливо, ви помітили помилки? Які саме? Як їх виправити?
Яку інформацію вам захотілося перевірити?
Якими словами ви можете доповнити свої хмари?
Читання з позначками
Прочитайте текст. Біля кожного абзацу поставте відповідний знак (зош., с. 5, завд. 1).
Яке слово утвориться, якщо закреслити кожну третю букву? Чи чули ви це слово? Коли?
Чи знаєте, що воно означає?
ВІАРУМСОНЛОЖГІПЯ
Є незвичайна наука — вірусологія. Вона вивчає властивості вірусів, а також процеси, котрі ці агенти спричиняють в організмах людей, тварин, рослин, бактерій, грибів, — словом, усіх, у чиїх клітинах вони опинилися.
Вчені-вірусологи довідуються, який вірус спричинив певну хворобу, і розробляють різні способи боротьби з вірусними інфекціями — лікування, профілактика тощо.
Наприклад, у 20 столітті завдяки досягненням вірусологів була ліквідована така страшна хвороба, як віспа. Однак існує ще чимало небезпечних захворювань, добре лікувати які досі не навчилися. Тож нам треба бути обережними і слухати поради лікарів.
Рефлексія
З яким настроєм ви закінчуєте урок?
Які відкриття ви зробили для себе під час нашої подорожі?
Якими словами ви доповнили свої хмари?
Якою інформацією ви поділитеся зі своїми друзями, близькими?
Математика
Підготуй підручник та зошит
Перевір правильність виконання домашнього завдання
№17
648:9*100-(670000+300000):10000=
1)670000+30000=700000
2)648:9=72
3)72*100=7200
4)700000:10000=70
5)7200-70=7130
Задача
1)292:4=73 (км) - швидкість автобуса асфальтованою дорогою;
2)78:2=39 (км)- швидкість автобуса ґрунтовою дорогою;
3)73-39=34(км)
Відповідь: на 34 кілометра швидкість руху автобуса менша по ґрунтовій дорозі, ніж по асфальтованій.
Усний рахунок
Пригадайте алгоритм письмового множення на двоцифрове число. Обчисли вирази письмово.
36*23 245*15
№ 20, 21 обчисліть зручним способом
Прочитай уважно умову задачі №25.
Виконай задачу за планом
1)знайди відстань, яку проїхав турист потягом.
2)знайди відстань, яку залишилося проїхати автобусом.
Домашнє завдання.
підр. с. 7, № 26, 27
Українська мова
Пригадайте вірш, який ми
читали на попередньому уроці. До чого спонукає автор?
• Виконання завдання на
вибір:
1. скласти сенкан «Читання»;
2. скласти асоціативну
павутинку «Книга».
— Сьогодні ми ознайомимося з
віршем Ганни Черінь «Пригоди української книжки».
3. Робота над віршем
«Пригоди української книжки»
— Прочитайте заголовок. Чим
він вас зацікавив? Які пригоди можуть трапитися з книжкою? Це, на вашу думку,
реальні чи казкові пригоди?
• Вправа 5 (1).
Прочитай вірш
• Вправа 5 (2).
• Вибіркове читання.
— Як книжка ожила?
— Чому Слава не хотіла
читати?
— Про що хотіла читати
Галинка?
— Як авторка характеризує
Сергія?
— Як зустріли книжку в хаті
Наталі?
— Зачитайте уривки вірша
відповідно до ілюстрацій.
• Визначення головної думки
твору.
— Які запитання ставить вам
авторка твору?
— Хто впізнав себе у вчинках
персонажів? Яких саме?
— Які висновки після читання
вірша ви зробили?
— Яка головна думка твору?
4. Розвиток мовлення.
• Вправа 6 (1).
Складіть пам’ятку для однолітків «Як обрати книжку для читання».
• Вправа 6 (2).
ІІІ. Заключна частина.
Домашнє завдання.
Вправа 7 на с. 8.
Інструктаж щодо виконання вправи.
Проблемне запитання. Що таке віруси і як вони спричиняють хвороби?
Завдання п’ятої теми
Дізнатися, що таке мікроорганізми.
Дослідити, чим мікроорганізми відрізняються від інших істот нашої планети.
Дізнатися про віруси та бактерії, а також про те, як убезпечитись від хвороб.
Дізнатися, як можна побачити віруси та бактерії, про прилади, які допомагають нам це зробити.
Дослідити, на яких поверхнях мікробів найбільше.
З’ясувати, які корисні та шкідливі властивості мають мікроорганізми.
З’ясувати, якою має бути температура нашого тіла, коли потрібно її вимірювати, про що свідчить температура тіла людини.
Більше дізнатися про термометр як прилад, що дає змогу виміряти температуру тіла людини.
Навчитися виготовляти йогурт і вирощувати чайний гриб.
ЯДС
Гра “Диво єдності”
Усі ви різні та водночас схожі між собою бажанням подорожувати та досліджувати. Пропоную у цьому переконатися.
Махніть правою рукою ті, хто полюбляє вранці пити чай. Махніть лівою рукою ті, хто поспішав сьогодні до школи, щоб зустріти друзів. Плесніть у долоні ті, хто в майбутньому мріє здійснити подорож. Нехай присядуть ті, хто хоче продовжити наші уявні мандри, щоб дізнатися щось нове і цікаве. Усміхнемося один одному і продовжуємо урок!
Вправа “Збери слово”
Що залишиться, якщо ми приберемо однакові букви? Складіть із цих літер слово.
усзаокуомсик
Доберіть до цього слова спільнокореневі і виділіть у них корінь.
Запишіть антонім до слова “зима”.
Складіть із цією парою антонімів речення.
Вправа “Спогади про зимові канікули”
Пригадайте свої зимові канікули. Напевно, у цей час відбулося багато цікавого, смішного, радісного, важливого — такого, про що вам хочеться написати. Напишіть про це у зошиті (зош., с. 2, завд. 1).
Вправа “Складаємо плани на наступний рік”
Поміркуйте і запишіть, яких навчальних цілей ви прагнете досягти в новому півріччі (зош., с. 2, завд. 2-3).
Які вміння вам допоможуть здійснити заплановане?
Робота з сюжетною картиною
Розгляньте уважно картину у підручнику (підр., с. 4-5).
Чим зайняті діти? А що зазвичай робите ви з друзями після уроків? Розкажіть про це. Почніть так: “Ми також…” або “Ми ніколи не…”.
Знайдіть когось, хто зайнятий корисною справою, тих, хто розважається, допомагає, спілкується, боїться, радіє.
Пограйте з друзями у гру “Я відчуваю…”. Нехай хтось опише почуття одного з персонажів малюнка, а інші вгадають, про кого йдеться.
Де ви хочете опинитися? Чому?
Які місця на картині спокійні, а які — метушливі? Які тихі, а які галасливі? Чи можна це побачити? А почути? Уявити?
Хто рухається, а хто стоїть? Хто мовчить, хто спокійно розмовляє, а хто кричить? Що допомогло це помітити?
Які дії відбуваються на картині? Поміркуйте і розкажіть, як вони розвиватимуться далі.
Яким стане це місце за годину? А за дві? А у сутінках? Вночі?
Що відбуватиметься тут наступного ранку?
Що на картині допомогло зробити такі висновки?
Чи в усіх на картині однаковий настрій? Розкажіть про настрій кожного персонажа.
А чи змінюється наш настрій протягом дня? Як саме?
У кого на картині може змінитися настрій? Чому?
Чи важливо помічати зміни настрою тих, хто поряд? Чому? Навіщо?
Чи можемо ми змінити свій настрій? А настрій інших людей? Як саме?
Чи завжди ці зміни позитивні? Чому так може вийти?
Як уникнути негативних змін настрою? Чи завжди це можливо? Чому?
Що невидимого є в місці, зображеному на картині? Що складніше знаходити — видиме чи невидиме?
Повідомлення теми місяця
Чи здогадалися, про що / про кого ми будемо дізнаватися протягом місяця?
Ми розпочинаємо нову тему, яка називається “Світ невидимий”.
Вивчаючи цю тему, ви:
прочитаєте пригоди за мотивами книжки Катерини Бабкіної “Лілі, яка потоваришувала з вірусами та здійснила їхню найбільшу мрію”;
дізнаєтеся про віруси та бактерії, їхні “звичаї”, а також про те, як уберегтися від хвороб;
з’ясуєте, які чим корисні мікроорганізми, а чим — шкідливі;
навчитеся виготовляти йогурт та вирощувати чайний гриб.
Доповніть хмару слів “Зима” словами, що позначають невидиме взимку.
Математика
Виконайте письмово множення
28 * 30
34 * 50
Виконайте письмово множення
38 * 21
24 * 32
Поміркуй над задачею з логічним навантаженням.
12 грудня
Тема тижня. ПРИГОДА 4. Шлях назовні
День сухопутних військ України
Високий бойовий дух і відвага, злагодженість та ефективність, проявлені при обороні країни від російської агресії, що почалася в 2014-му році, ще раз підтвердили славну честь українського воїна.
Указом Президента від 18.10.1997 № 1167/97 в Україні встановлено свято - День Сухопутних військ України, яке відзначається щорічно 12 грудня.
Сухопутні війська Збройних Сил України були сформовані у складі Збройних Сил на підставі Указу Президента відповідно до статті 4 Закону України «Про Збройні Сили України» в 1996 році.
Сухопутні війська збройних сил є головним носієм бойової могутності незалежної Української держави. За своїм призначенням та обсягом покладених на них завдань, вони відіграють вирішальну роль у виконанні своїх функцій, як в мирний, так і воєнний час. За чисельністю вони складають майже половину збройних сил України.
Роди військ Сухопутних військ Збройних Сил України: механізовані і танкові війська, ракетні війська і артилерія, армійська авіація, аеромобільні війська, війська протиповітряної оборони.
ЯДС
Підготуйте підручник с.132-133, зошит с.59
1. Емоційне налаштування
1.Вправа “Фантазійна подорож”
Усміхніться одне одному й уявіть, що ми перебуваємо в дивному чарівному лісі. Мандруючи ним, ми підійшли до струмка. Уявімо цей струмочок.
Який струмочок ви уявили? (Чистий, прозорий, з холодною водичкою, навколо багато зелені, співають пташки.)
Який у вас зараз настрій? (Радісний, приємний.)
Залишімося в такому настрої та розпочнімо роботу нашого уроку.
2. Вправа “Емоції”
Упродовж дня ви переживаєте величезну кількість різних емоцій.
Які емоції ви пережили сьогодні вранці? Розкажіть.
Яких емоцій — приємних чи не дуже — було більше?
Поділіться одне з одним приємними емоціями.
3.Повідомлення теми уроку
На цьому тижні ми продовжимо знайомитися з органами чуття людини. Сьогодні ми прочитаємо пригоду 4 Шлях назовні та більше дізнаємося про шкіру – орган дотику.
4. Опрацювання уривка “Шлях назовні”
Передбачення за заголовком
Спробуйте передбачити, як же діти зможуть вибратися з тіла людини.
Читання уривка в парах.
Чи справдилися ваші передбачення щодо того, як діти виберуться з організму людини?
5.Вправа “Дай відповідь”
Як персонажі пригоди вибралися назовні? Розкажіть.
Як, на вашу думку, змінювалися емоції дітей, коли вони проходили різними шарами шкіри?
6.Вправа “Два запитання”
Перевірте, на скільки уважно прочитали уривок ваші однокласники й однокласниці. Запишіть у звичайний зошит два запитання за змістом уривка.
Поставте запитання однокласникам та однокласницям. Послухайте відповіді. Чи правильні відповіді ви почули на свої запитання?
7.Вправа “Продовж план”
Пригадайте події, про які йдеться в прочитаному уривка та продовжте план.
8. Вправа “Випиши”
Випишіть з тексту пригоди словосполучення, у яких прикметники пов’язані з іменниками.
9. Рефлексія
З яким настроєм ви закінчуєте урок?
Що нового, цікавого і корисного дізналися?
Запишіть у звичайний зошит 5 слів, що стосуються теми уроку. Поясніть свій вибір.
Про що захотілося дізнатися більше?
Математика
1.Обчисли усно
2.Сьогодні ми продовжимо формувати уміння розв’язувати задачі на знаходження трьох чисел за сумою трьох та сумою двох
доданків.
3.Задача
У художньому
гуртку всього 15 кг 500 г матеріалів — глини, пластиліну, кінетичного піску.
Яка маса кожного матеріалу, якщо глини та піску разом 12 кг 700 г, а піску та
пластиліну — 8 кг 400 г?
4.Виконай за
зразком
5.Склади та розв’яжи задачу
6.Домашнє завдання
Дидактичний матеріал, с. 62, Картка 43, варіант 1, завдання 1(1, 3), 4
Продовжуємо працювати над задачами на знаходження трьох чисел за сумою трьох та сумою двох доданків.
Задача
Рівняння
Задача
Українська мова
Підготуй підручник с. 110-111 та робочий зошит.
Прочитай вірш вправа 209.
Які картини ти уявив/уявила?
Виконай завдання на вибір вправа 209 (2) та (3).
Перевір себе.
На останньому (якому? — ч. р., М. в.) поверсі,за давньою (якою? — ж. р., Ор. в.) звичкою,
після літньої (якої? — ж. р., Р. в.) спеки,
замість домашнього (якого? — с. р., Р. в.) завдання,
справжньому (якому? — ч. р., Д. в.) другові,
на вечірньому (якому? — с. р., М. в.) небі.
Вивчи правило с. 111
Виконай завдання на вибір вправи 210.
Якщо виникли труднощі в роботі, поміть незрозуміле.
Українська мова
Прочитай повідомлення. Які твори автора тобі знайомі?
Джанні РОДАРІ — письменник з Італії. За своєю формою твори Родарі близькі до італійського дитячого фольклору. У буденних, пересічних явищах Родарі знаходить щось нове, несподіване, глибоке. Особливо показовою з цього погляду є збірка «Поїзд віршів», повість-казка «Пригоди Цибуліно».
Вправа «1, 2, 3, 4, 5!»
1. За назвою передбач зміст твору. Прочитай твір із зупинками, міркуваннями, запитаннями до абзаців та виконанням завдань.
Дорога, що нікуди не вела
За селом розходилися три дороги: перша простягалася до моря, друга — до міста, а третя вела в безвихідь. Мартіно цікавився:
— Ота дорога? Та дорога нікуди не веде.
Мартіно так настирливо допитувався, що люди прозвали його Впертим. Він на це зовсім не ображався, а все думав про дорогу, що нікуди не веде. Скоро він підріс: сам уже вулицю переходив, не те що раніше, коли дідусь його за руку переводив. Одного ранку пішов він з дому та й подався у далекі мандри, щоб з’ясувати, куди веде таємнича дорога, покрита густим бур’яном і вся у вибоїнах.
Обабіч неї височів живопліт, а потім ліс почався. Віття дерев тісно перепліталося вгорі й утворювало темну прохолодну галерею. В неї проникали лише поодинокі промінці сонця й освічували галерею, мов ліхтарі.
Нарешті ліс порідшав, угорі прозирнуло небо, а дорога вперлася в залізну хвіртку. Крізь ґрати Мартіно побачив великий замок. На балконі стояла гарна-прегарна синьйора. Вона привітно махала рукою й гукала:
Заходь, заходь, Мартіно Впертий!
— Отже, я дійшов до кінця дороги, — зрадів Мартіно. — Якби
не ви, синьйоро, я б і гадки про це не мав.
Мартіно відчинив хвіртку, перейшов через парк і, опинившись
у замковому залі, вклонився чарівній синьйорі, що саме простува-
ла вниз сходами. Вона була препишно вбрана, — куди тій феї чи
принцесі, — й привітно всміхалася:
— Отже ти не повірив на слово? Чому не повірив, що дорога
ця нікуди не веде?
— Бо це нісенітниця. Хоч як багато на світі доріг, та цікавих місць куди більше.
— Авжеж. А зараз я тобі покажу замок.
Було в тому замку безліч залів, наповнених ущерть розмаїтими
скарбами, чисто як у тих казкових палацах, де сплять зачаровані
красуні й де морські страховища зберігають свої багатства. Були
тут діаманти, коштовне каміння, золото, срібло. І в кожному залі
синьйора казала:
— Бери, що тобі до вподоби. Я позичу тобі воза й коней.
У селі хлопця вважали мертвим, а тому зустріли з великим подивом. Мартіно пообдаровував усіх — і друзів і ворогів — коштовними подарунками.
Безліч разів він розповідав про свої пригоди і завжди, як тільки кінчалася розповідь, хтось із слухачів кидався додому по візок і коня та пускався в дорогу, що нікуди не вела.
Однак іще того вечора поверталися вони один по одному похнюплені: дорога для них обривалася в лісовій гущавині, далі її заступала щільна стіна дерев і тернисті хащі. Отож, як бачите, часом буває, що скарби дістаються лише тому, хто перший нову дорогу торує. А Мартіно Впертий був першим.
Визнач головну думку твору? Чого він вчить?
Випиши з тексту 5 прикметників, визнач їх число, рід, відмінок.
Мистецтво
ПРОСЛУХАЙ ПІСНЮ
ЯКІ ЕМОЦІЇ ВИНИКЛИ В ТЕБЕ ПІД ЧАС СЛУХАННЯ? ЯКІ СУЧАСНІ УКРАЇНСЬКІ ПІСНІ ТОБІ ПОДОБАЮТЬСЯ?
Назвіть арифметичні дії першого ступеня; другого ступеня. Якою дією на кожному ступені знаходимо більше число; менше число?
Як називають компоненти та результат дії додавання; віднімання; множення; ділення?
Як знайти невідомий доданок; множник; від’ємник; дільник; зменшуване; ділене? Чи може значення суми (добутку) дорівнювати одному з доданків ( множнику)? У яких випадках?
Для приготування борщу в шкільній їдальні взяли 16 кг овочів — картоплі, капусти й моркви. Визнач масу овочів кожного виду, якщо картоп- лі та капусти разом узяли 14 кг, а капусти та моркви — 7 кг.
Задача
Для приготування борщу в шкільній їдальні взяли 17 кг 900 г овочів — картоплі, капусти й моркви. Визнач масу овочів кожного виду, якщо картоплі та капусти разом узяли 14 кг 834 г, а капусти та моркви — 7 кг 482 г.
Розглянь уважно.
Розв'яжи рівняння.
Домашнє завдання.
Математика. Дидактичний матеріал, с. 64, завд. 1(1, 2), 4
Українська мова
Підготуй підручник с. 108-110 та робочий зошит.
Прочитай виразно вірш с. 108
Розглянь репродукцію картини Сергія Шишка "Парк узимку"
247 одиниць другого класу і 572 одиниці першого класу
47 одиниць другого класу і 50 одиниць першого класу
8 одиниць другого класу і 7 одиниць першого класу
триста сорок
триста дев’яносто тисяч шістсот сім
шістнадцять тисяч шістдесят
двісті три тисячі двісті двадцять
чотириста тисяч вісімдесят
Тарас до числа 2548 дописав справа цифру 9, а Назар із числом 2548 виконав дві дії. Обидва хлопчики отримала однакові результати. Які дій виконав Назар?
Домашнє завдання: підр. с.95, № 590, дидактичний матеріал - с. 64, картка 44, І варіант, завдання 2
Українська мова
Підготуй підручник с.102-103 та робочий зошит.
Доповни речення. Прикметник - це . . .
Прочитай вірш вправи 200. Визнач його тему. Добери до нього заголовок.
Вправа "Дешифрувальник"
Щоденні 5. Збагачую свій словниковий запас
Робота з тлумачним словником. Дізнатися значення слова посередині.
Щоденні 5. Збагачую свій словниковий запас
Які іменники «заховалися» у слові посередині?
Доберіть прикметники до іменників.
Вправа 201. Проведи мовне дослідження "Відмінювання прикметників з основою на твердий приголосний"
Вивчи правило.
Закріпи отримані знання. Виконай вправу 201 завдання 2 та 3.
Домашнє завдання: дидактичний матеріал, с. 60, Картка 42, завдання 2 обчисли письмово, підр. с. 92, завд. 569
2 грудня
Вітаю! Сьогодні ми поговоримо про те, як ми сприймаємо інформацію ззовні?
1 грудня
Вітаю з першим днем зими!
Сьогодні поділимося цікавими фактами про зиму.
Готові?
ЯДС
Підготуйте підручник с.110-111, зошит с.48
Вправа “Цікавих факти про зиму”
Знайдіть та запишіть три цікавих факти про зиму (зош., с. 48,
завд. 2).
Вправа “Знайди спільне”
3. Прочитайте слова (зош., с. 48, завд. 1). Пригадайте, як називаються такі слова. Визначте корінь у ряді спільнокореневих слів. Позначте його.
Чи можна продовжити цей ряд спільнокореневих слів? Якими словами?
4. Вправа “Прочитай і доповни” (зош., с. 48, завд. 3).
Прочитайте текст про таємниці, які приховує зима, й доповніть його наліпками.
Про які таємниці ви дізналися з тексту?
5. Вправа “Відгадай”
Прочитайте та відгадайте загадки.
На ніч два в…конця с…мі з…ч…няються.
А зі сх…дом с…нця самі в…д…няються.
Два бр…т…ки ч…р…з д…р…гу ж…вуть,
Одне …дн…го не б…ч…ть.
М…л…нькі, кр…гл…нькі, а в…сь св…т б…чать.
6.Отже, продовжуємо дізнаватися про те, як працює око.
Зір людини — надпотужний. Тим паче, якщо порівняти його із зором інших тварин. Наприклад, собака нечутлива до червоного та помаранчевого кольорів і погано розрізняє предмети, що розташовані ближче ніж за півметра, а миша сприймає лише зелений колір.
За сприйняття кольорів і форм відповідає сітківка ока. Вона складається з клітин двох типів — паличок і колбочок.
Палички відповідають за бачення при зниженому освітленні (нічний, або сутінковий зір). Людське око містить близько 120 мільйонів паличок. Палички дуже чутливі — досить однієї найдрібнішої частинки світла, щоб паличка відреагувала на неї.
Палички не розрізняють кольорів; гострота зору — теж не їхня справа. Всім цим “опікуються” колбочки. У сітківці ока міститься близько 7 мільйонів колбочок. Вони дають більш чітке зображення, а крім того, добре вловлюють рух об’єктів. Важливе завдання колбочок — розрізняти кольори. Існує три види колбочок: перший відповідає за сприйняття червоного кольору, другий — зеленого, а третій — синього.
7.Вправа «Перевір»
Прочитай інформацію та визнач яка інформація правдива, а яку потрібно перевірити (зош., с. 50, завд.2).
Математика
Напиши математичний диктант
Обчисліть суму чисел 300 і 154
Число 230 збільшити у 100 разів
Записати добуток чисел 90 і 6
Число 500 збільшити в 7 разів
Число 15000 збільшити на 5000
Чому дорівнює частка чисел 250 і 5?
Перевір себе: 454, 23000, 540, 3500, 20000, 50
Продовж усно ряди чисел.
1) 2 908, 2 918, 2 928,
2) 7 512, 7 612, 7 712,
3) 1 830, 1 630, 1 430,
4) 3 050, 3 045, 3 040,
Пригадай!
Вибери з кожної пари більше число і збільш його у 10 разів.
817 і 907, 1 901 і 1 001, 1 901 і 1 001, 16 175 і 16 098
Розгляньте записи і самостійно уважно прочитайте пояснення про ділення на 10, 100, 1000 з остачею.
Виконай ділення з остачею.
1654:100
83450:10
8400: 1000
83450:100
Прочитай пояснення письмового множення на кругле число.
Це сталося в п’ятницю. Щойно почався урок читання, як пішов сніг. Перший сніг! У класі одразу стало темніше, бо сніг падав густо. Великі пухнасті сніжинки танцювали за вікном, наче дражнилися. Вони ніби підмовляли: "Ану, пограймося у сніжки!" І справді, з такого снігу можна виліпити найкращі у світі сніжки.
От нам не пощастило! Пощастило тільки Юркові Бублику, бо він запізнився на урок. Вибачившись перед учителем, Юрко одержав дозвіл сісти за парту.
У його кишенях було повно снігу. Він почав нишком його діставати і їсти.
Усі ми дуже заздрили Юркові. Хто ж не знає, що перший сніг смачніший за морозиво? Та Бублик ні з ким не ділився своїми запасами.
Раптом Юрко злякався, бо сніг у його кишенях почав танути. В цей момент він переконався, що жадібність – велика вада в характері людини. Юрко негайно почав перевиховувати себе – вивернув з кишень залишки снігу і став ділитися з друзями.
Але я і Лесик снігу не їли. Ми готувалися полетіти на Марс. А поверхню цієї планети обіймає величезна червона пустеля. І ми, як майбутні космонавти, гартували себе до незвичайних марсіянських умов. Про це ніхто не знав, і з нас почали сміятися. Прийшлося розповісти про свою таємницю. Всі захотіли летіти на Марс. Навіть Бублик побажав летіти з нами і дав слово, що більше ніколи не їстиме снігу і не питиме води. Адже в інтернеті він прочитав, що на червоній планеті води нема. А потім подумав і на все життя зрікся морозива. Бо хтозна, чи є на Марсі те морозиво.
У неділю ми всі зібралися в Сашка, щоб гуртом обмірковувати наш політ на червону планету. Не прийшов тільки Юрко Бублик: невже він передумав летіти на Марс?
Все з..ясувалося, коли Сашко зат(и,е)лефонував Юркові додому. Юрко прохр(и,е)пів застудженим голосом у тру(п,б)ку, що батьки с(и,е)ломіць змушують його л(и,е)жати в лі(ш,ж)ку і лікуватися гарячим молоком з медом та ча(йо,є)м з малиною. Але Юрко відчайдушно борони(цця,ться) — (не)л(и,е)жить і (не)п..є, загартовує(цця,ться).
Довелося ро(с,з)почати обговоре(н,нн)я без (Б,б)ублика.
1. Спиши виділену чистину тексту. Встав пропущені букви або апостроф і розкрий дужки.
2. Випиши з тексту 4 словосполучень іменника з прикметником. Визнач число, рід.
3. Провідміняйте одне словосполучення.
30 листопада
Вітаю! Сьогодні мизнайдемо відповідь на запитання:
Як працює око?
Всесвітній день домашніх тварин
30 листопада – справжнє свято для тих, хто обожнює кішок, собак, папуг та інших домашніх тварин. Подія має міжнародний характер та називається Всесвітнім днем домашніх тварин. Тварини не дарма називаються меншими братами людини, адже вони потребують турботи та піклування. Особливо це стосується домашніх вихованців, які цілковито залежать від свого господаря. Метою впровадження свята, присвяченого беззахисним вихованцям людини, було викликати у серці кожного мешканця планети почуття турботи, доброти та співчуття у відношенні до тварини. Люди мають пам’ятати, що вони несуть відповідальність за кожну приручену ними тваринку. Основною ідеєю та гаслом свята стали слова з всесвітньо відомого твору А. Сент-Екзюпері «Маленький принц» – «Ми несемо відповідальність за тих, кого приручили».
День пам’яті святого Григорія Чудотворця
30 листопада кожного року православна церква відзначає День вшанування пам’яті святителя Григорія Чудотворця, єпископа Неокесарійського (Зимовказника). Єпископ Григорій відомий своїм даром доносити до людей Боже слово, багато народу прийшло до християнства завдяки його старанням.
Прикмети дня:
1. Гарна погода свідчить про те, що зима буде м’якою.
2. Похмура погода обіцяє хмарну зиму.
3. Темний лід на річці означає багатий врожай на наступний рік.
1) 25 : 5 = 5 (р.) - у стільки дільше потрібно цукерок, а отже і горіхів;
2) 7 * 5 = 35 (г.)
Відповідь: 35 горіхів потрібно Романові, щоб обміняти їх на 25 цукерок.
Виконай письмово завдання №541, 542, 543, 544
Поміркуй над задачею № 545, запиши короткий запис та розв'яжи її.
Домашнє завдання: с. 89, № 547, 548, 549
Українська мова
Підготуй підручник с. 97-98 та робочий зошит.
Підкресли прикметники.
Інтерв’ю за темою «Прикметник»
Яку частину мови ми зараз вивчаємо?
Яка частина мови називається прикметником?
Яку роль відіграють прикметники у нашому мовленні?
Як змінюються прикметники?
Від чого залежиь число і рід прикметника?
За чим змінюються іменники?
Як ви гадаєте, чи можна змінювати прикметники за відмінками?
Робота з підручником.
Проведи дослідження вправи 190 та виконай письмові завдання за зразком.
Вивчи правило.
Закріпи отримані знання, виконавши вправу 191.
Домашнє завдання: вправа 192.
ЯДС
Підготуй для один аркуш паперу формату А4, ножиці, кольорові олівці чи фломастери. Переглядай відео частинами, зупиняй його та поетапно виконуй роботу. Чекаю на твій чудовий результат у особисті повідомлення. Успіху!
29 листопада
Вітаю! Сьогодні ми детально розглянемо питання: Як працює нервова система. Навіщо людині потрібна нервова система?
До Нового Року залишилося 32 дні.
День електронного поздоровлення
Ці листопадові заходи у третьої декаді місяця мають традиційний щорічний характер. Електронні привітання – це кумедний та недорогий спосіб змусити когось усміхнутися! Вітальні листівки використовувалися з 1800-х років. Електронна вітальна листівка була вперше розроблена Джудіт Донат у вигляді електронної листівки у 1994 році.
Немає коментарів:
Дописати коментар