ОПИШИ КАРТИНКУ
Для заняття вам будуть потрібні будь-які незнайомі для дитини картинки. Це можуть бути ілюстрації до книг або вирізки з журналів. Бажано, щоб на картинці було не менше 5-6 предметів.
Дитина повинна протягом 30 секунд уважно розглянути картинку, намагаючись в деталях запам'ятати те, що на ній зображено, і повернути її ведучому. Після цього дитина, закривши очі, пробує уявити картинку перед своїм уявним поглядом. А потім вона повинна максимально детально описати те, що побачила і запам'ятала. По закінченні розповіді знову демонструється картинка і обговорюються упущені елементи зображення. У разі, якщо дитина легко справляється з описом простих картинок, ви можете давати їй наочний складніший матеріал, де більше дрібних деталей і використовуються різні кольори. Ваш син або дочка, зі свого боку, теж можуть скласти для вас аналогічні завдання. Тоді їхньою метою буде перевірка вашої розповіді, що теж для них корисно, цікаво і повчально.
ФІГУРИ
Варіант 1
Для заняття вам буде потрібно 6 карток, на кожній з яких зображено поєднання геометричних фігур.
Всі 6 поєднань мають між собою візуальну схожість, але, тим не менш, відрізняються один від одного. Ви даєте дитині для запам'ятовування одну з карток на 10 секунд. Після уважного вивчення вона повертає її і з закритими очима подумки відновлює малюнок. В цей час ви розкладаєте перед дитиною всі 6 карток в довільному порядку і пропонуєте знайти серед схожих ту, яку вона запам'ятовувала. Потрібно стежити за тим, щоб картки з фігурами не були перевернуті при повторному пред'явленні, інакше вигляд фігури може змінитися. Насиченість і складність поєднань геометричних фігур на картках залежить від віку дитини, її можливостей і тривалості занять з розвитку зорової пам'яті. Ми наводимо як приклад варіант середньої складності, підходящий для другокласників, які мають досвід виконання подібних вправ. За аналогією ви зможете зробити наочний матеріал для цієї вправи на простішому або ж ускладненому рівні.
Варіант 2
Для заняття вам знадобляться картки, на кожній з яких будуть зображені 3 комбінації геометричних фігур і знаків, а також аркуш паперу в клітинку і олівець.
Ви даєте дитині картку, попереджаючи про те, що вона повинна уважно розглянути і запам'ятати комбінації всіх фігур. На запам'ятовування відводиться 30 секунд, потім вона повертає картку. Далі дитина повинна закрити очі і подумки відновити малюнок. Потім вона повинна намалювати на аркуші все, що запам'ятала. Після закінчення роботи малюнок дитини порівнюється зі зразком, помилки обговорюються. Перевіряється кількість намальованих по пам'яті елементів, їхня форма, розміри і розташування відносно один одного.

Немає коментарів:

Дописати коментар