ЛОВИ – НЕ ЛОВИ
Правила цієї гри схожі на всім відомий спосіб грати в "Їстівне - неїстівне". Тільки умова, коли дитина ловить м'яч, а коли ні, може змінюватися в кожному коні гри. Наприклад, зараз ви домовляєтеся з нею, що якщо ведучий кидає м'яч, вимовляючи слово, що відноситься до рослин, то гравець ловить його. Якщо ж слово не є рослиною, то відбиває м'яч. Наприклад, один кін гри міг би називатися "Меблі - не меблі". Аналогічно можна грати в такі варіанти, як "Риба - не риба", "Транспорт - не транспорт", "Літає - не літає" і безліч інших. Кількість обираних умов гри залежить тільки від вашої фантазії. Якщо вона раптом вичерпається, запропонуйте дитині самій вибрати умову гри, тобто категорію слів, які вона буде ловити. Діти іноді дають зовсім свіжі та творчі ідеї!

Примітка. Як ви, напевно, помітили, ця гра розвиває не тільки увагу, але й здатність до узагальнення, а також швидкість обробки почутої інформації. Тому з метою інтелектуального розвитку дитини постарайтеся, щоб категорії цих узагальнюючих понять були різноманітні і зачіпали різні сфери, а не обмежувалися побутовими і часто використовуваними словами.
ДРЕСИРОВАНА МУХА
Для цієї гри вам буде потрібно взяти аркуш паперу і розкреслити його на 16 клітин (квадрат з чотирьох клітин по вертикалі і чотирьох по горизонталі). Зображення мухи можна зробити самому на окремому маленькому папері або взяти ґудзичок (ігрову фішку), яка буде просто символізувати цю комаху.
Помістіть вашу "муху" на яку-небудь клітину ігрового поля. Тепер ви будете їй наказувати, на скільки клітинок і в якому напрямку потрібно переміщатися. Дитина повинна уявити собі подумки ці пересування. Після того як ви віддали мусі кілька наказів (наприклад, одна клітинка вгору, дві вправо, одна вниз), попросіть сина (дочку) показати те місце, де тепер повинна бути добре дресирована муха. Якщо місце вказано вірно, то пересуньте муху на відповідну клітинку. Продовжуйте бути "повелителем мух".

Примітка. Якщо, стежачи уявним поглядом за рухами мухи, ваша дитина побачить, що муха, виконуючи ваші інструкції, виповзла за межі клітинного поля, то нехай дитина негайно дасть вам знати про це. Домовтеся, яким чином вона може це зробити: комусь достатньо встати з місця або підняти руку, а хтось віддає перевагу більш виразним діям, наприклад скрикнути або підстрибнути, що допомагає зняти напругу і втому від пильної уваги.

Немає коментарів:

Дописати коментар