Перевіряємо свої знання

                                 Українська мова 

                                        1 варіант

1. Познач  рядок, у якому в усіх словах  потрібно поставити апостроф.

А. подвір…я,  цв…ях,  здоров…я

Б. бур..ян,  сім…я, зв..язок

В. дев..ять, бур..як. св….ято

2. Як називають слова, близькі за значенням?

А  Синоніми              Б  антоніми             В  службові слова

3.Познач рядок слів, що мають кілька значень.

А  Коса, ключ, ручка

Б  дівчинка, хлопчик, парта

В  олівець, крейда, зошит

         4.Спільна частина споріднених слів називається…

          а)суфіксом   б) коренем    в) закінченням

         5.Змінна частина слова називається …

            А)закінченням         б)префіксом     в)  основою

         6 .Частина слова, що стоїть перед коренем називається..

          а)префіксом     б)суфіксом   в) закінченням

         7. Напиши в прямокутниках назви частин слова.

префікс.png

корінь.png

суфікс.png

закінчення.png

 

 

 

 

 

8. У словах бе..турботний, ро..різати, ро..фарбувати, бе..крилий потрібно писати:

А  букву с        Б  букву з           В  апостроф

9. Визнач у поданих словах кількість букв, звуків, складів.

Кукурудза - _____б., _____ зв., _____ скл.

П’ять - _____б., _____ зв., _____ скл.

 

10.  З'єднай фразеологізми з виразами.

 

   мозолити очі                                         втікати

 

  накивати п'ятами                                  мовчати

 

  тримати язик за зубами                      набридати

11. Встав пропущені букви (е,и). добери до поданих слів перевірні.

С..ло - _______________             з..мля -________________

 12.  Розбери слова за будовою.

          Посадка, дуб, грибочки.

13. Склади і запиши речення з поданих слів. Підкресли граматичну основу.

Установи зв`язок між словами. Словосполучення запиши.

 

На, виблискує, ясному, веселка, небі.

______________________________________________________________________

 

14. Прочитай. Пригадай, як пишуться префікси і прийменники. Спиши речення, розкриваючи дужки.

Ми (до)їхали (до)школи автобусом. Юля (на)писала (на)дошці задачу. Дідусь (на)лузі (на)косив сіна.

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Оціни себе.

Легко

Цікаво

Труднощі

Важко

 

 

 

 

                                                                        1 в.                                                                       №1.  Обчисли ( * множення).

  5 * 23 =                      

 497 + 60 : 30 =             

  9 * 11 =                   

  56 : 7 *  12 =

  7 * 13 =                   

  27 * 3 : 9 =

  4 * 36 =                    

  7 * 13 + 163 =

 

№ 2 Знайди значення виразу  8 * ( х + 4), якщо х = 2, х = 4, х = 8.

Якщо х = 2, то 8 * ( х + 4) =

Якщо х = 4, то 8 * ( х + 4) =

Якщо х = 8, то 8 * ( х + 4) =

№ 3 Розв’яжи рівняння.

2 * у = 44                         

 с : 4 = 12

 

№ 4. Задача

        У магазині було 80 м’ячів. П’яту частину м’ячів продали. Скільки м’ячів залишилося в магазині? 

1)

2)

Відповідь:

 

№ 5. Знайди четвертину кожної суми чисел: 28 + 12; 20+16; 100+60.

       

 

№ 6. Задача

         Ширина ділянки дорівнює 4 м. Це  становить 1\3 її довжини. Знайди периметр цієї ділянки.

 

                  Бланк оцінювання діагностичної роботи

 

Індекс

Номер завдання

В. р.

Д.р

С.р.

П.Р

МАО 1

5

 

 

 

 

МАО 2

4, 6

 

 

 

 

МАО 3

2

 

 

 

 

МАО 4.1

3

 

 

 

 

МАО 4.2

4

 

 

 

 

МАО 4.3

1,3

 

 

 

 

МАО 4.4

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар