Як відкриття змінили світ?
Очікувані результати навчання
- зважає на ситуації спілкування: враховує умови, учасників, мету;
- вправно будує речення, зважаючи на мету висловлювання;
- поширює речення різними членами відповідно до комунікативної
стратегії;
- утворює в процесі мовлення відповідні граматичні форми слів різних
частин мови;
- ставить запитання різної спрямованості: до змісту твору, до автора, до
читача;
- з увагою сприймає усні репліки
діалогу, перепитує, уточнює з огляду на ситуацію спілкування;
- обговорює усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових
аргументів або спростування наведених;
- зіставляє почуте з власним досвідом;
- пояснює можливий вплив висловлення на слухача;
- створює самостійне письмове висловлювання на теми, які його/її цікавлять, зважаючи на мету та адресата.
- відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати
лічби об’єктів, що їх оточують;
- уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники;
- встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа;
- визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень у числі;
- встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і
віднімання, множення й ділення;
- обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації;
- використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації.
- описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних
даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою;
- планує розв’язування проблемної ситуації;
- розв’язує різними способами проблемну ситуацію, використовуючи наявні
дані;
- порівнює числа різними способами;
- виконує усно обчислення в навчальних і життєвих ситуаціях.
- застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач;
- взаємодіє з іншими на основі спільних цілей, дотримується правил співпраці у парі, групі;
Немає коментарів:
Дописати коментар