Тиждень 2

Як відкриття змінили світ?

Очікувані результати навчання

  1. зважає на ситуації спілкування: враховує умови, учасників, мету;
  2. вправно будує речення, зважаючи на мету висловлювання;
  3. поширює речення різними членами відповідно до комунікативної стратегії;
  4. утворює в процесі мовлення відповідні граматичні форми слів різних частин мови;
  5. ставить запитання різної спрямованості: до змісту твору, до автора, до читача;
  6.  з увагою сприймає усні репліки діалогу, перепитує, уточнює з огляду на ситуацію спілкування;
  7. обговорює усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених;
  8. зіставляє почуте з власним досвідом;
  9. пояснює можливий вплив висловлення на слухача;
  10. створює самостійне письмове висловлювання на теми, які його/її цікавлять, зважаючи на мету та адресата.
  1. відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують;
  2. уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники;
  3. встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа;
  4. визначає загальну кількість одиниць, десятків, сотень у числі;
  5. встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення й ділення;
  6. обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації;
  7. використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації.
  8. описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою;
  9. планує розв’язування проблемної ситуації;
  10. розв’язує різними способами проблемну ситуацію, використовуючи наявні дані;
  11. порівнює числа різними способами;
  12. виконує усно обчислення в навчальних і життєвих ситуаціях.
  13. застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач;
  14. взаємодіє з іншими на основі спільних цілей, дотримується правил співпраці у парі, групі;

Понеділок

1. ЯДС


2. Математика


Немає коментарів:

Дописати коментар