Середа 4 травня
1.ЯДС
Гра-презентація «Абетка безпеки для дітей»»
2. Математика
Контрольна робота № 9 (І
в-нт)
1. Завдання
Запиши цифрами:
– четверту частину, шосту
частину, третю частину, другу частину, одинадцяту частину.
Знайди ⅓ частину
чисел 15, 42, 54.
2. Задача.
Маса 5 ящиків з лимонами
35 кг. Яка маса 7 ящиків з яблуками, якщо 1 ящик з яблуками на 4 кг важчий від
1 ящика з лимонами?
3. Приклади
360 : 3 99 : 33 125 : 25
480 : 2 98 : 14 105 : 15
540 : 2 64 : 16 128 : 16
4. Виконай ділення з остачею.
26 : 5 31 : 5 50 : 7 33 : 8
5*. Додаткове завдання.
а) Садівник зібрав з 8
плодових дерев по 120 кг фруктів з кожного. З них 80 кг слив, а решта груші та
яблука, причому груш та яблук він зібрав порівну. Скільки кг груш та яблук
зібрав садівник?
Контрольна робота № 9 (ІІ
в-нт)
1. Завдання
Запиши цифрами:
– третю частину, п’яту частину,
восьму частину, другу частину, дев’яту частину.
Знайди ⅓ частину
чисел 12, 36, 51.
2. Задача.
Маса 6 ящиків з печивом
48 кг. Яка маса 8 ящиків із цукерками, якщо 1 ящик з цукерками на 3 кг важчий
від 1 ящика з печивом?
3. Приклади
960 : 3 26 : 13 125 : 25
280 : 2 42 : 14 105 : 15
840 : 2 72 : 18 128 : 16
4. Виконай ділення з остачею.
27 : 6 48 : 7 54 : 8 20 : 6
5*. Додаткове завдання.
З однієї ділянки школярі зібрали 160 кг моркви, а з другої у 2 рази більше. Четверту частину всієї моркви вони витратили на корм кролям. Скільки кілограмів моркви витратили на корм кролям?
3. Укр мова
ІІ варіант 1. Списування.
Квітковий годинник Кожна квітка о своїй порі розкриває пелюстки назустріч сонцю. І в певний час згортає їх. Блакитні квітки — то цикорій. Ростуть вони у полі, на луках, на узліссі. Вони не сплюхи. Прокидаються між четвертою й п'ятою годинами ранку. Є квіти, що прокидаються пізніше. Для шипшини ранок настає рівно о шостій. Одночасно з нею розгортають пелюстки мак, кульбаба та нечуй-вітер. Водяна лілія прокинулась о сьомій. ______________________________________________________________________
2. Познач рядок із правильною відповіддю.
Текст складається з:
а) заголовка, зачину, основної частини
б) основної частини, кінцівки, зачину
в) зачину, основної частини, кінцівки.
3. Підмет і присудок – це:
а) службові слова б) головні члени речення в) залежні слова.
4. Познач слово, яке відповідає схемі: а) розмова б) морський в) весна.
5. Встанови відповідність між назвою частини мови і тим, що вона означає:
Іменник • • дія предмета Прикметник • • ознака предмета Дієслово • • назва предмета
6. Спиши іменники. Визнач рід. Зразок: вітер (ч.р.), трава (ж.р.), джерело (с.р.)
Місто, книжка, озеро, казка, хлопчик, газета, стіл, поле, лимон. ______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________
7. Від слів у дужках утвори прикметники. Запиши утворені словосполучення.
Зразок: Варення (вишня) – вишневе варення.
Будинок (цегла), літо (сонце), сік (виноград), повидло (слива). ______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________
8. Визнач час поданих дієслів.
Зразок: стрибав (мин. ч.), говорить (теп. ч.), буде бігати (майб. ч.).
Зробить, ходили, готує, малюватиме, танцювала, слухає. ______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________
9. Склади речення, підкресли головні члени речення.
Діти, на, радісно, грались, вулиці. _____________________________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар