Четвер 5 травня
1.ЯДС
Голландія під Чернівцями.
У чому моя неповторність?https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema9/lessons/4
2.Математика
Контрольна робота
ІІ в
1. Розв’яжи задачу.
В
одному таборі відпочивало 346 школярів, а в другому – на 80 школярів більше,
ніж у першому, а в третьому на 329 менше, ніж в першому і другому разом.
Скільки школярів відпочивало у третьому таборі?
2. Виконай письмове додавання.
386 + 540 639
+ 284 285 + 154
3. Виконай письмове віднімання.
627 – 118 845
– 523 750 – 169
4. Виконай дії з іменованими числами.
6м 5дм – 7дм 3м
– 4дм 1кг – 300г
5.Завдання.
Побудуй
прямокутник, довжина якого 8см, а ширина у 4 рази менша. Знайди його периметр.
6*. Поділи відрізок довжиною 10см на три такі
відрізки, щоб довжина одного дорівнювала сумі довжин двох інших. Порівняй довжини сторін трикутника і квадрата.
7*. Із 40см дроту зігнули квадрат, а з 27см – рівносторонній трикутник.
Порівняй довжини сторін квадрата і трикутника.
3.Укр.мова
Підсумкова діагностувальна робота
з мови
І варіант
1). Зробити звуко – буквений аналіз
слова
Темніє
2). Розібрати слова за будовою.
Морозний, підберезник.
3). Встановити зв’язок слів у реченні.
Визначити частини мови, підписати над кожним словом вгорі.
Стоїть при дорозі червона калина.
4). Зі слів кожного рядка скласти речення. Підкреслити дієслова.
повернулися,, вирію, ластівки, з.
дахом, гнізда, під, вони, ліплять.
грудочки, з, річки, носять, глини,
ластівки.
пташенятам, м’яко, у, буде, гнізді.
5). Визначити й надписати рід іменників.
Дятел, дерево, щілина, дзьоб, крило,
пташка.
6). Вставити букву е чи и. Дібрати
перевірні слова.
З…рно - с…ло
з…ма
– в…шневий –
7). Записати слова в алфавітному
порядку. Поставити наголос. З одним на вибір словом скласти речення.
Бджола, айстра, квасоля, сукня, дзвінок, м’який,
вівторок, заїхав,
жовтень, їжак.
Підсумкова діагностувальна робота з
мови
І
І варіант
1). Зробити звуко – буквений аналіз
слова
Півень
2). Розібрати слова за будовою
Безхмарний,
книжечка.
3). Встановити зв’язок слів у реченні. Визначити частини мови,
надписати над кожним словом.
У небі
миготять яскраві зірки.
4). Зі слів кожного рядка скласти речення. Підкреслити дієслова.
Гніздо, весела, пташка, дахом, , звила,
під;
випало, з, якось, гнізда. пташеня;
побачив, його , Василько, хлопчик;
у, він, поклав, гніздо, пташеня.
5).Визначити і надписати рід
іменників.
Здоров’я,
будинок, земля, пальто, квартира, небо.
6). Вставити потрібну букву е чи и.
Дібрати перевірні слова.
Сл…вовий – кр…ло -
з…мля - м…довий -.
7). Записати слова в алфавітному порядку. Поставити наголос. З одним на
вибір словом скласти речення.
Кукурудза, джерело, апельсин, зозуля, горіх, четвер, яблуня, ведмідь, п’ятниця, календар
Порівняй довжини сторін квадрата і трикутника.
Немає коментарів:
Дописати коментар